čtvrtek 30. září 2010

Anglický konzervativní podzim

Je mi zima.


Sedím v pokoji, který strašně smrdí. Smrdí to jako ty odstrašující vůně na moly ve skříni... zatím se mi nepodařilo najít ztroj vůně, nicméně mám pocit, že to takhle voní zdi - tapety nebo něco v nich. Takže nevím přesně, kde se stala chyba, ... jestli někdo neúměrně použil deodorant s prošlou expirační dobou... anebo před mým příjezdem hubili v pokoji šváby =)


Ale zpátky k té zimě. Řeknu to takhle. Zapnul jsem si počítač, abych si napsal všechy své poznatky a dojmy z cesty. Mám boty, kalhoty v kterých jsem přijel, svetr (něco-jako-svetr) s krátkým rukávem a na tom hustou těžkou šedou mikinu. A je mi zima. Na uši a na nos. Takže si ani nechci představovat, jak tu bude v zimě, tedy až klasický konzervativní podzim odejde a přijde tuhá kapitalistická zima, která se s povaleči nemazlí (a to já povaleč budu, protože se budu povalovat vždycky, když ostatní budou makat). Navíc, po rozhovoru s babičkou Miladou,... nevím, do jaké kategorie pracantů se mám zařadit. Tatínek dědy Franty totiž údajně říkával "V noci dělají jenom zloději a ku*vy". To jsem to zase vyhrál.


Takže, než přidám opravdové příspěvky ohledně cesty, letu a příjezdu,... asi si první napíšu seznam "TO BUY". Na prvním místě bude zajisté čepice, na druhém WC papír (jelikož tady jaksi není... a po shlédnutí toalety se mi na ni vlastně už ani moc nechce) no a asi dalších tucet věcí, které by se tu hodily. Stůl, lednice, pořádné peřiny a povlečení (nachystali mi tu nějakou deku, ale do té by se zdráhala skočit i naše Myška (pozn. redakce: Myška je jméno kočky. Babička jako učitelka takhle ráda plete lidi okolo :-)
Pozitivní je, že jsem od Tafyho dostal konvici kávy. Je to dnes má první noc, takže chci vydržet vzhůru a přeorientovat se na život v noci. Zatím to vypadá bledě - je 1:41 a víčka by mi neudržely ani trámy na třechu. Takže uvidím. Motivace je, psát je taky co. Tak to zkusíme, spolu se zimou, smradem a možná-ukratými-zvířátky.


PS.: Nechci to říkat moc nahlas... ale ta Ostrava vůbec nebyla špatná...

1 komentář:

  1. Abych uvedl věci na pravou míru:
    1) Pokoj stále smrdí, ale daří se mi to přebíjet jídlem, co sem tahám
    2) hotel je biologicky nezávadný, šváby tu nemáme. To chrochtání to byl a vlastně stále JE vzduch v radiátoru. Přítomnost zvířátek jsem otestoval plným talířem jídla, který jsem nechal přes noc v pokoji. Nikdo nechtěl...
    3) Zima tady je stále, veškeré fukary mají totiž hosté na pokojích. Ono se nám totiž na čtyřhvězdičkovém Bellhausu jaksi pokazilo topení, a včera jsem viděl hezkou explozi plynu v kotelně, kdy se bojler na teplou vodu jenom zatřepal a zasmrděl plyn. Bylo mi ukazováno, co mám dělat, kdyby to zkolabovalo, měl jsem pomačkat nějaký reset ... no tak se to podělalo na hotovo.
    4) Toalety a sprchy jsem vyřešil. Chodím do Leisure Clubu, ohřeju se ve vodě která je jako voda na vaření vajec, splním body hygieny a jdu na pokoj. Ti, kdo tady bydlí se mnou na chodbě a používají sociální zařízení, ti přijeli asi z ... z nevím-odkud!
    5) Vychytal jsem skuliny systému: než se někoho ptát, který by mi to zakázal, raději to udělám potichu a rychle.
    6) Zatím jsem pracoval pouze přes den, více v kapitole o Protipožárním školení.

    OdpovědětVymazat