pátek 20. srpna 2010

Bell-House blog

Dnes jsem založil nový blog.


Nejspíš se na mne ta univerzita opravdu podepsala, ale jakmile jsem obdržel zprávu o mém pracovním umístění v Anglii, jen co jsem se podíval na název hotelu, na povrch vyplaval kousek informace z literárních sezení a vzpomněl jsem si na Ernesta. A tak jsem dostal úžasný nápad, založit blog "To Whom The Bell House" místo již známého "To Whom the Bell Tolls" aneb česky "Komu zvoní hrana". Pokaždé když si v hlavě řeknu Bellhouse, se mi zkrátka vybaví i to dílo. Tak uvažuju, že si ho asi konečně přečtu. Celé, v klidu, ... a v originále.


Dnes 20. srpna již mám podepsanou předpracovní smlouvu, zarezervovanou letenku a před sebou měsíc a kousek do mého odletu do Anglie. Po dlouhých úvahách jsem nakonec pověřil hledáním ideální práce pro mě agenturu, která mi prakticky do měsíce našla práci. Hotel Bellhouse, Oxford Road, Beaconsfield, Buckinghamshire. Zní to strašně honosně... ale je to zkrátka hotel u výpadovky na Oxford =)


Postupně chci založit a popsat nejen přípravy před odjezdem, ale po příjezdu se věnovat i obyčejným věcem a snažit se postihnout veškeré aspekty života v hotelu.

Žádné komentáře:

Okomentovat